~ BAL GIMNAZJALNY 2016 ~ NASZE WSPOMNIENIA !

09:07:00 brillantirose 30 Comments




 18 czerwca 2016 roku odbyła się dla nas bardzo długo wyczekiwana  impreza. Był to BAL GIMNAZJALNY.Wtedy pożegnaliśmy się z naszą szkołą i po raz ostatni mogliśmy bawić się w takim własnie gronie. Teraz każdy idzie w swoją stronę, niestety, ponieważ bardzo związaliśmy się szczególnie z nasza wspaniałą klasą. Myślimy, że do balu bardziej przygotowywały sie dziewczyny- zaczynając od wyboru sukienki i szpilek kończąc na fryzierze i kosmetyczce. Każdy bez wyjątku wyglądał zjawiskowo. Nasz bal był bardzo udany, trwał do 2 w nocy a wszyscy się doskonale bawili. Z pewnością zostanie on w naszej pamięci na zawsze.




Jakie sukienki i fryzury dominowały na balu w naszej szkole?
Jeśli chodzi o sukienki, w tym roku większość z nas postawiła na krótkie, często rozkloszowane. Wśród kolorów dominowała biel lub pastele, choć niektóre dziewczyny założyły sukieki w mocniejszych barwach: czerwieni i granatu lub neonu. Do tego buty- klasyczne szpilki dopasowane do odcieniu  sukienki.
Większość dziewczyn zrobiła klasyczne loki. Jednak każda z nas wyglądała wyjątkowo i niepowtarzalnie.

Na koniec chcemy podziękować wszystkim tym, którzy przyczynili się do tego, że ten bal był najcudowniejszym wydarzeniem w naszym życiu !





















Już niebawem kolejny post! 
ZAPRASZAMY! :) 



by BRILL



30 komentarzy:

  1. Świetnie dziewczyny wygladacie!
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dobrze wspominam bal gimnazjalny :).
    Białe sukienki prezentowały się najlepiej moim zdaniem ;)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam (Ola) i bardzo mi się podobało! :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Jakie śliczne białe sukienki.
    Bal gimnazjalny jeszcze przede mną
    Zapraszam: http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i życzymy miłej zabawy na balu :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Piękne wyglądałyście :) Ja swój bal miałam w połowie trzeciej klasy czyli w zimie ;/
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne sukienki <3
    http://konieckropka-bookgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałyście prześliczne sukienki
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądałyście jak księżniczki. bardzo spodobała mi się ta sukienka z pierwszego zdjęcia tej dziewczyny po prawej. Wybacz, nie znam imion, bo dopiero zaczynam oglądać wasz blog. :))

    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczne sukienki!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam, że mój bal był dla mnie również ważnym wydarzeniem, które na długo zapadnie w mojej pamięci. Świetnie wyglądałyście!
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba następnym tak ważnym będzie dopiero studniówka :) dziękujemy!

      Usuń
  10. Ślicznie wyglądacie! <3
    zapraszam do mnie: https://betheone-wam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądałyście :) piękne zdjęcia :)
    Mój blog
    zapraszam i życzę udanych wakacji :)
    Jeśli sie spodoba zachęcam do obserwacji, będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O bardzo dziękujemy, również udanych wakacji! :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń