HAUL CZ.2 - "przybory szkolne"

10:49:00 brillantirose 7 Comments

Witajcie!
Jak po wakacjach? 
Niestety wakacje już za nami, czas na dobre wziąć się za szkołę. Kupiliście już wszystko? :)
Pokażemy Wam chociaż część z rzeczy, które my kupiłyśmy dla siebie.

Ola:




 Postawiłam raczej na kolorowe zeszyty, chociaż znajdzie się też całe czarne :)
Kupowałam je w Kauflandzie, Biedronce oraz sklepie papierniczym w moim mieście :)

 Czarny, skórzany piórnik- Cropp
Kolorowe cienkopisy, bez których nie wyobrażam sobie pisania w zeszycie- Biedronka
Malutkie kolorowe zakreślacze- Biedronka
 Zwracałam również uwagę na napisy. Te dwa najbardziej zwróciły na siebie moją uwagę:
Inspire every day
Forever me.

Justyna:
Urzekł mnie ten holograficzny piórnik z H&M :)


Zeszyty również przeważają kolorowe, jak widać :) Głównie z Kauflanda :)

Lubię, gdy na biurku panuje ład i porządek, dlatego kupiłam taki organizer, gdzie mieści się dużo cienkopisów i zakreślaczy, które uwielbiam oraz stickery :)

Następny post, ze zdjęciami z sesji już wkrótce <3
ZAPRASZAMY!
P.S: pracujemy nad zmianą szablonu, bo ten niestety bardzo niszczy jakość zdjęć, zachęcamy klikać w nie, wtedy są wyraźniejsze :) Buziaki!

by BRILL



7 komentarzy:

  1. ciekawy post. Bardzo ładne zeszyty, mam kilka tych samych :D
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Już obserwujemy Cię od dłuższego czasu :D

      Usuń
  2. Bardzo przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądają te przybory!
    Ciekawy blog! Zapraszam również do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujący blog ;) Obserwuje ;)
    Zapraszam do siebie :)

    http://zarebamalgorzata-kobiecomania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja bym chciałam wrócić do szkoły ! Choćby po to, aby kupować sobie takie fajne rzeczy do niej :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też większość zeszytów kupiłam w kauflandzie :* taki organizer świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń