ZAKUPY W LULOVE.PL - RECENZJA

12:54:00 brillantirose 44 Comments

Witajcie :) W ostatnim czasie zrobiłam zakupy w internetowym sklepie Lulove.pl (Ola). Zdecydowałam się na zakup dwóch par butów - klasycznych butów sportowych oraz butów LED, które zaraz Wam pokażę.
Ale najpierw chwilę o samym zamówieniu, czasie dostawy itp.
Buty zamówiłam w niedzielę i już we wtorek były u mnie, więc czas realizacji zamówienia jest świetny. Jak wiadomo nikt nie lubi czekać długo na to co zamówił. Szybki czas dostawy jest więc bardzo dużym plusem sklepu. Buty przyszły mi oczywiście bardzo dobrze zapakowane, bez żadnych naruszeń itp. A więc jest to kolejna rzecz zachęcająca do zakupu na tej stronie.
Tutaj macie link do strony:
Rzeczy, które zamówiłam:

ADIDASY GREY LAX SPORTY


http://www.lulove.pl/kolekcja/obuwie-sportowe/adidasy-grey-lax-sporty

 Muszę przyznać, że buty są dobrze wykonane i wygodne (nawet dużo wygodniejsze od tych za dużo więcej pieniędzy), nie obcierają. Świetnie nadają się na miasto, czy też nawet na rower itp. Również kolorystyka bardzo mi się podoba, buty są zaprojektowane schludnie i ładnie. W każdym razie polecam :) 

ADIDASY LEDOWE SHINING STAR

  

 http://www.lulove.pl/adidasy-ledowe-shining-star-z-kablem-usb


Ludziom buty LED mogą podobać się czy też nie. Mi bardzo się podobają. Odkąd tylko do mnie dotarły staram się nosić je jak najczęściej. Zjawiskowo prezentują się zwłaszcza wieczorem lub nocą, bo wtedy najbardziej widać mieniące się kolory butów.  Wykonane są dość solidnie. Wewnątrz butów znajduje się przełącznik kolorów oraz miejsce, żeby podłączyć je do ładowania (bateria trzyma dość długo, myślę że wytrzymają całą noc ciągłego świecenia). Ogólnie jestem bardzo zadowolona z zakupu tych butów i każdemu, kto zastanawia się czy i kupić mówię; kupuj, w lulove.pl ! <3






Jak podobają Wam się te buty? Kupiłybyście takie? A może macie już coś ze stronki? :D 

Następny post już wkrótce, 
ZAPRASZAMY! 





by BRILL 

44 komentarze:

  1. Jak każda kobieta kocham buty i chętnie zabrałabym Ci obie pary! ;** cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  2. obie pary butów prześliczne
    ale jak z czyszczeniem tych butów led ??? i chodzeniem po deszczu czy też w deszczu ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam i dziś i wczoraj w nich, chodziłam po deszczu i nic się nie stało :) Jak na razie jeszcze ich nie czyściłam :DD

      Usuń
  3. buty są świetne :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają super :o I pierwszy raz słyszę o tej stronie :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam do zakupów na tej stronie :) Można kupić dobre buty w super cenie :)

      Usuń
  5. Jestem w tej grupie, której buty LEDowe się podobają! :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne buty hahaha to moja miłość<3

    https://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne buty <3 Chętnie bym takie sobie kupiła

    http://style-looks-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam o tej stronie, ale Twoja pozytywna opinia zachęciła mnie, żeby nanią zajrzeć!
    Bardzo podobają mi się obie pary!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty świecące były dla mnie hitem jakiś rok temu, teraz widziałam je na większości straganów w Chorwacji i trochę się zniechęciłam do nich
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze się nie spotkałam z nimi na straganach, ale dobrze wiedzieć haha :D

      Usuń
  10. Ojejku obie pary tych butków są prześliczne najchętniej bym ci je ukradła hihi
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wyglądają buty :)

    http://nikoleannj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne rzeczy :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  13. Nie moje klimaty. Ale najważniejsze, że ty jesteś zadowolona :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ekstra buty!! :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Super buty :)

    Obserwujemy ? :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne buty :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszą parę również posiadam i przyznaje, że są mega wydne, co do drugiej również mi sie podonają ♥ Niestety brak już miejsca w szafie na buty :(
    Pozdrawiam i zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze buty bardzo mi się podobają, ale drugie kompletnie nie przypadły mi do gustu :) ta kurtka ze zdjęcia z LEDowymi butami jest twoja? gdzie mogę taką dostać?! :D

    http://agataosinska9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hey. Ja już obserwuję, czekam na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. the shoes with the lights are so coool! :) Also love the first pair though

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak jest z płatnościa?
    Przy odbiorze czy przelewem?

    OdpowiedzUsuń
  23. Pod tym linkiem nie ma takich butów Led

    OdpowiedzUsuń
  24. nie polecam strony lulove.pl

    Od 27 października czekam na zamówienie (jest 7 grudnia....), a kiedy już zrezygnowałam i poprosiłam o zwrot pieniędzy nagle w ciągu 2 dni zamówienie dotarło.Cuda. Ale problem jest w tym, ze mam juz produkty które zamowiłam tak dawno, ze prawie o nich zapomniałam, a nie zwrot o który prosiłam. Od dzisiaj pod numerem podanym do sklepu nikt nie odbiera przez cały dzień. Kolejny cud.Czekam jeszcze kilka dni na kontakt ale ogólnie to najgorszy sklep internetowy z jakim miałam do czynienia. Porażka !!

    OdpowiedzUsuń
  25. Te pozytywne komentarze to pisała sama właścicielka lub jej koleżanki.
    Towar kiepski, brak części towaru z zamówienia w paczce, towar inny od zamówionego a o odzyskaniu kasy za to zapomnijcie !!!

    OdpowiedzUsuń