HOBBY CZY UZALEŻNIENIE?

11:56:00 brillantirose 21 Comments







Witajcie! :) Wracamy do Was po krótkiej przerwie z kolejnym postem. Dziś postanowiłyśmy napisać o czymś dość poważnym, z czym wiele z nas ma problem.

A dokładnie o tym, czy to, że uwielbiamy (pewnie jak wiele z Was) kupować  miliony nowych ubrań, akcesoriów, butów itp, czasem zupełnie nam niepotrzebnych, jest uzależnieniem czy pasją. Będziemy dodawać również zdjęcia, które uwielbiamy robić, z przymierzalni <3


Najpierw definicje, które będą potrzebne:

HOBBY- czynność wykonywana dla relaksu w czasie wolnym od obowiązków. Może łączyć się ze zdobywaniem wiedzy w danej dziedzinie, doskonaleniem swoich umiejętności w pewnym określonym zakresie albo też nawet z zarobkiem. Albo też utratą pieniędzy w naszym przypadku :D


ZAKUPOHOLIZM- uzależnienie od robienia zakupów. Pierwszy objaw zakupoholizmu to kupowanie rzeczy zdecydowanie niepotrzebnych, ponad kieszeń. Osoba uzależniona nie może powstrzymać się od zakupu nowej rzeczy, mimo tego że nie ma na to pieniędzy; zapożycza się.

Naszym zdaniem wiele osób jest uzależnionych od zakupów, lecz nawet nie wie, że jest taka choroba, że trzeba ją leczyć. Również bliscy często nie umieją takiej osobie pomóc. Droga do wyleczenia się z tego jest długa i ciężka, ale wierzymy, że każdemu kto ma z tym problem uda się to zwalczyć.

My same raczej nie mamy z tym problemu. Oczywiście uwielbiamy kupować ubrania, ale nie jest to dla nas najważniejszą wartością w życiu, jak przyjaźń, miłość, rodzina i zdrowie. Często słyszymy od rodziców czy drugiej połówki: "Znowu kupiłaś te nowe spodnie, po co ci kolejne?" Też tak macie, prawda ? :) Aczkolwiek uważamy, że zawsze trzeba wyglądać ładnie i modnie, a zakupy to sposób na miłe spędzenie czasu z bliską osobą :)
Teraz kilka cytatów, które uwielbiamy! 

  1.  Moda przemija, styl pozostaje
    Nie tworzę mody, ja JESTEM modą


      Najlepszy kolor na świecie to taki, który dobrze na tobie wygląda. (Coco Chanel)







     Mamy nadzieję, że post Wam się spodobał :)
    Następny (również coś o zakupach) JUŻ WKRÓTCE 
    ZAPRASZAMY! <3
    Nie zapomnijcie zostawić komentarzy i obserwacji <3 
    Zajrzyjcie też na nasze Instagramy, tam dużo nowych zdjęć <3 

    by BRILL


21 komentarzy:

  1. świetny post! Ja również uwielbiam zakupy i robienie mnóstwo zdjęć w przymierzalni :) czasami spędzam godziny w jednym sklepie :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam zakupy! <3
    No i oczywiście zdjęcia w przymierzalni, haha.
    Mój blog!- klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię kupować nowe rzeczy, ale potrafię bez tego żyć :) A i zdjęcia w przymierzalniach najlepsze!
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za zakupami. Chodzę gdy muszę :D Moja koleżanka jest zakupoholiczką. Kupuje coś a później nawet tego ani razu nie założy xD
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mamy tak samo, potem nie wiadomo co z tym robić ;x

      Usuń
  5. Ja cały czas znajduję w swojej szafie rzeczy nowe - z metkami :(


    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niemal każda kobietka lubi jak w szafie coś nowego się błyszczy, ale nie jest to od razu zakupoholizm, według mnie to jest w naszej naturze :) ;p

    http://my-healthy-lifestylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie nowy post, zapraszam ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakupy kocha chyba każda kobieta, a tym bardziej zdjęcia w przymierzalni :'D <3
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Adward. Więcej informacji na moim blogu ♥

    http://missdarkness3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również uwielbiam zakupy! ;)
    jednak nie mam możliwości robic ich zbyt często :/

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. naprawdę dobry post zabieram się za czytanie reszty bo mam troszkę zaległości <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie to wszystko zostało tu opisane.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń