PRZEGDĄD NAJPOPULARNIEJSZYCH STROJÓW KĄPIELOWYCH LATA 2016

11:56:00 brillantirose 44 Comments

Lato to czas, że w każdym sklepie pojawia się mnóstwo strojów kąpielowych. Przedstawimy Wam najlepsze naszym zdaniem sklepy i stroje. Każdy na plaży chce wyglądać olśniewająco, a więc musi wybrać idealny kostium dla siebie. My dziś w tym wam pomożemy. W tym okresie bardzo często można trafić na mega wyprzedaże strojów, więc czemu nie skorzystać? :)

Oto najlepsze, naszym zdaniem, kostiumy kąpielowe lata 2016 ! 

1.Sinsay - 20 zł super cena, nie sądzicie?



2.Sinsay - 20 zł 


3. H&M - 129,90 zł 



4.Brooklyn Butik - 51,94zł




5.Zara - 69.90 zł




6.Showroom - 249zł




7.Showroom - 199zł



8.Showroom - 199zł



9. Cropp - 39,90zł



10.Cropp - 39,90zł


11.She - 213zł 




12.Bonprix - 74,99zł




13.Bonprix - 94,99zł 




14.Zalando- 87,20zł


A Wy, jakie stroje preferujecie i gdzie je kupiłyście? :) Wolicie kolorowe czy może bardziej stonowane? 

Już wkrótce post, jakiego 
jeszcze nie było.

 ZAPRASZAMY!


BY BRILL



44 komentarze:

  1. Interesujace stroje jak i ceny ;d
    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;* odpowiadam na kazda obserwacje ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie bardzo mi się podobają :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne stroje. W szczególności siódmy przykuł moją uwagę ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Mi najbardziej podoba się trzeci :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 4 i ostatni prezentują się moim zdaniem najlepiej :)

    Factory-Books

    OdpowiedzUsuń
  6. Te w stylu triangl sa najbardziej popularne :)
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. First swimsuit is so cool! Love it.
    ❤ forever-blogm.blogspot.com ❤ <--new post and if you follow me, just let me know and I will definitely follow you back :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, bardzo pomocny szczególnie w sezonie wakacyjnym. Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W reserved są naprawdę fajne i przecenione kostiumy :) Ale te również są ładne. Zwłaszcza te aka Triangl.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne stroje! Wszystkie mi się podobają, a najbardziej nr. 7 <3
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. najbardziej przypadł mi strój kapielowy z zary! bomba ;*
    buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Love the black pieces ^-^
    Nice blog, dear!

    www.caterina-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. All bikini is so cute ^^
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję.
    Nie sądziłam, że w sinsay są takie ładne stroje kąpielowe :)
    zapraszam do siebie :)
    agattastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybrałyście najlepsze stroje! Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie potrafilabym sie zdecydowac na jeden stroj z powzyszych twoich propozycji ;3 wszystkie sa genialne!
    obserwuje i licze na rewanz

    za wszystko się odwdzięczam (odp na obs) JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne są te stroje ale w szczególności 2 i 4 :3
    Pozdrawiam i zapraszam http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. 1 strój to mój faworyt ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie mi się podobały :D Ale najbardziej te różowe :D Są śliczne szkoda że już mam kostium

    Gattta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnym roku na pewno znajdziesz coś równie ślicznego! :D

      Usuń
  20. Wszystkie stroje mi się podobają i nie mogłabym wybrać jednego :) Ja swój już nie pamiętam gdzie kupiłam ale oczywiście jest czarny <3
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękne modele ;p podobają mi się wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. W ten z Croppa chętnie bym zainwestowała, taki wzór odciągałby uwagę od moich fałdek ;>

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne te stroje, zapraszam do mnie mam podobny post!
    http://dominikamarciniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń