PAZNOKCIE HYBRYDOWE- JAK SIĘ ZACZĘŁO, CO I DLACZEGO WYBRAŁAM?

10:21:00 brillantirose 8 Comments

 Stwierdziłyśmy, że nie było jeszcze posta o paznokciach. A jest to przecież bardzo ważny temat dla dziewczyn, kto wie może dla chłopaków też? :P Może kiedyś napiszemy o tym, jakie pazurki podobają się facetom najbardziej, ale dziś nie o tym.

Dziś chciałabym Wam opowiedzieć trochę o mojej stosunkowo nowym hobby- hybrydach i żelach. Wszystko zaczęło się w wakacje, malowałam sobie paznokcie (co było dla mnie bardzo irytujące, nigdy nie było idealnie, bo jak wiadomo lakiery długą schną). Wtedy weszła do pokoju moja mama i zaproponowała kupno lampy. Tak też zrobiłam i jestem z tego wyboru bardzo zadowolona :)
Oto zestaw jaki kupiłam:

https://semilac.pl/pl/zestaw-semilac-02-lampa-uv-4b-36w

W sumie jestem z niego zadowolona, z czasem zaczęłam dokupywać nowe kolorki i teraz mam całkiem pokaźną kolekcję. Osobiście polecam produkty Semilac, nic mnie ani moje znajome nie uczula. Chociaż pojawia się wiele opinii, że Semilac uczula. Ja jestem bardzo zadowolona, a pazurki trzymają się długo.  A ceny są całkiem przystępne w porównaniu do np. Indigo. W każdym razie jeśli lubisz takie rzeczy, polecam zestaw startowy Semilac i przy odrobinie chęci i czasu będziesz tworzyć cuda <3 Oto kilka moich prac. Niektóre są z początku "twórczości" niektóre z teraz, chyba zresztą widać :)











Jak można zauważyć, bardziej lubię stonowane kolory, ale mam też kilka mocniejszych. Uwielbiam też pyłki, a najbardziej holograficzny <3
Jeszcze na koniec kilka inspiracji. W przyszłości chciałabym, żeby takie piękne mi wychodziły <3











A Wy, nosicie hybrydy? robicie? Co o tym sądzice? Jak podobają Wam się pazurki które robię ?:)
I jak inspiracje? Chcecie, żebym częściej dodawała posty o pazurkach, może macie jakieś pytania? Dajcie znać w komentarzach! Buziaki <3

NASTĘPNY POST WKRÓTCE!

by BRILL

8 komentarzy:

  1. Wszystkie inspiracje są prześliczne :) Ja też robię pazurki hybrydowe od ponad dwóch lat, ale głównie sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. extracting natural plant hydrates and revitalizing minerals to infuse the skin with the herbal botanicals that revive.http://guidemesupplements.com/dermessence/

    OdpowiedzUsuń
  3. matowa czerń jest boska !
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej pazurki śliczne coraz lepiej idzie masz talent pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń